Wednesday, December 05, 2007



تجمع دانشجويان دانشگاه بو علي سيناي همدان در اعتراض به مشكلات صنفي
نویسنده خبر:

خلاصه خبرخبرنامه بوعلی سینا: حدود ۱۰۰۰ دانشجوي دانشگاه بوعلي سينا در تجمعات اعتراض آميز خود نسبت به وضعيت صنفي دانشگاه خود اعتراض كردندو در پي آن دانشكده هاي كشاورزي و مهندسي به طور كامل تعطيل شد.... متن خبرتجمع دانشجويان دانشگاه بو علي همدان در اعتراض به مشكلات صنفي

خبرنامه بوعلی سینا: حدود ۱۰۰۰ دانشجوي دانشگاه بوعلي سينا در تجمعات اعتراض آميز خود نسبت به وضعيت صنفي دانشگاه خود اعتراض كردندو در پي آن دانشكده هاي كشاورزي و مهندسي به طور كامل تعطيل شد.

به گزارش خبرنامه بوعلي سينا بيش از ۷۰۰ دانشجوي اين دانشكده در اعتراض به برخورد نامناسب برخي از پرسنل انتظامات، وضعيت نامناسب سالنهاي مطالعه و كلاسها و سرويس هاي بهداشتي و توقف فعاليت كانون موسيقي دانشگاه بوعلي سينا در تجمعي كه توسط اعضاي شوراي صنفي دانشكده مهندسي برگزار شد، شركت نموده و به طرح مسائل و مشكلات خود پرداختند. در پي عدم پاسخگويي مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجويان، تجمع كنندگان در طي طوماري خواستار استعفا رياست دانشكده شدند. تاكنون بيش از ۵۰۰ دانشجو اين طومار را امضا كرده و خواستار پذیرش استعفاي ریاست دانشکده از سوی مسئولان زیربط در حداکثر یک هفته آينده شدند. در دانشكده كشاورزي نيز حدود ۳۰۰ دانشجوي اين دانشكده در پي مهلت يك هفته اي درخواستي از جانب مديريت دانشكده براي حل مشكلات صنفي دانشجويان اين دانشكده و عدم رسيدگي به كليه مطالباتشان، همچنینی توهین به دانشجویان از سوی مسئولین این دانشکده، تجمعي اعتراض آميز را برگزار كردند.


Share/Bookmark

0 Comments:

Post a Comment

<< Home