Friday, June 13, 2008

کشته و زخمی شدن چندین نفر در درگیری بین تورکها و کردها در شهر اسدآباد استان همدان آزربايجان



کشته و زخمی شدن چندین نفر در درگیری بین تورکها و کردها در شهر اسدآباد استان همدان آزربايجان

اویرنجی نیوز: بنا به گزارشات تایید نشده از همدان، در درگیری بوجود آمده بین تورکها و کردهای اسد آباد در چندین روز گذشته بیش از 30 نفر کشته و زخمی شده اند.

درگیری زمانی آغاز شد که یک جوان کرد و ترک به نزاع پرداختند که جوان کرد به دست ترکهای خاکریزی کشته شد. بلافاصله نیروهای انتظامی به حمایت از کردها وارد معرکه شد که یک ترک خاکریزی با تیر مستقیم نیروی انتظامی کشته شد. بعد از تیر اندازی نیروهای امنیتی به سوی ترکهافترکها هم به سمت مامورین آتش گشودند که یک سرباز کشته و چندین سرباز دیگر زخمی شدند.

همچنین فرمانده یگان ویژه حاصر در درگیری، توسط ترکها زخمی شد که حال آن به شدت وخیم است. تعداد زیادی از دو طرف توسط نیروهای ضد شورش دستگیر شدند. در شهر حکومت نظامی برقرار شده و بسیاری از مغازه ها هنوز تعطیل می باشند.

اطلاعات جدید در مورد دعوای طایفه‌ای در اسدآباد همدان
ژوئن 14, 2008 با ارمغان
http://armagan.wordpress.com/

امیر آقا یکی از خوانندگان خوب وبلاگ پاسخی برای مطلب قبلی(نزاع محلی در اسدآباد همدان / طایفه‌ای یا قومی؟) نوشته‌اند که عینا درج میشود:

من اهل اسدآباد هستم در درگیریها 25 نفر زخمی و3 نفر کشته شده اند وبین طوایف ترک بوده و کرد کشته شده داماد یکی از ترکهاست و کردها بعداز آن وارد معرکه شده اند و نیروی انتظامی با تیر اندازی باعث شدت درگیری شد

ممنون از توضیحات دوست خوبمون امیر.


Share/Bookmark

0 Comments:

Post a Comment

<< Home